by Katarzyna Kwasek


sobota, 15 czerwca 2013

vivement!

W związku z dużą popularnością stron "czego nie mówią..." na fejsie, publikuję swoje własne "czego nie mówię". Wersja typowo letnia. Osoby z brakiem poczucia humoru uprzejmie uprasza się o opuszczenie strony.


***
Czego nie mówi Katarzyna Kwasek?

1. nie, nie podoba mi się ta sukienka w kwiatuszki. I nie, na pewno nie założę nic w odcieniu turkusowym. Nienawidzę tego koloru.

2. nie, mam już dość truskawek ze śmietaną... ileż można! z resztą, nie tęsknię za truskawkami przez cały rok, więc po co niby mam je jeść teraz?

3. nienawidzę lata. ciągle świeci słońce, nie można nosić swetrów ani kurtek. niech już będzie jesień! i niech znów pada! wychodzenie z domu jest dla słabych.

4. ani razu nie widziałam tego odcinka "Seksu w wielkim mieście!". dziwne, przegapiłam go? przecież nie obejrzałam tej serii ani razu do końca, z resztą ten serial to i tak jakaś klapa. kto w ogóle o tym słyszał?

5. lubię muzykę reggae. generalnie ta filozofia mi się podoba... przepadam też za hip-hopem. w końcu zawsze te piosenki niosą za sobą jakieś przesłanie. i nie, nie są tylko o dzieciach ulicy i gangach. A amerykańscy raperzy?
Ich wkład w kulturę XXI wieku jest naprawdę godny podziwu...

6. nie, nie zamierzam poprawiać błędów językowych, jakie popełniasz. w ogóle nie przeszkadza mi, że udowadniasz, jak mało oczytaną jesteś osobą. Szanuję to, że masz gdzieś
reguły języka polskiego. To fakt autentyczny.

7. uwielbiam coca-colę/pepsi! mogłabym ją pić litrami! ach, ten dwutlenek węgla  i tona cukru - idealne połączenie, które naprawdę gasi pragnienie!

8. nie znoszę kawy. od samego zapachu robi mi się niedobrze.

9. Generalnie uwielbiam się uczyć. Szczególnie bez zrozumienia i na pamięć. Uważam, że kierunek na jakim studiuję wcale nie wymaga nauki na pamięć. No i trochę za mało wymaga się od nas na drugim roku. Pięć egzaminów to za mało, można by od razu zrobić egzamin ze zobowiązań, bo później nie będzie na to czasu.

10. Bardzo chcę wiedzieć, jakie robisz postępy w nauce - błagam, opublikuj na fejsie, że zostało ci jeszcze tylko 100 stron do nauczenia. Z resztą, opublikuj wszystko. Co właśnie jesz. To, że świeci słońce, że pada, że twój kot zwymiotował, i wrzuć jakąś piosenkę, której nikt nie zna. Może nowy singiel Daft Punk? Okej, może być też Rihanna. W końcu jest taka niedoceniana.

8 komentarzy:

  1. Najlepszy tekst w ostatnim OKRESIE CZASU. Pozdrawiam. S.W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie cofam się do tyłu z poziomem wypowiedzi pisemnej?

      Usuń
  2. Kasiu, oczywiście,że nie! Twój poziom nie SPADA W DÓŁ, jest głębszy niż najgłębszy AKWEN WODNY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, choć NA DZIEŃ DZISIEJSZY staram się POPRAWIAĆ NA LEPSZE. W KAŻDYM BĄDŹ RAZIE, oczywiście W CUDZYSŁOWIU dziękuję.

      Usuń
  3. Czy przypadkiem to nie ja napisałam punkt 3, 6, 7 i 9? ^_^ Gdzie masz pozwolenie na cytowanie? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kasia,
    poprawnie językowo jest forma "w cudzysłowie", tak jak rów- w rowie.(informacja z programu „Słownik polsko@polski” prowadzonego przez prof. Jana Miodka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o powyższy komentarz? widzę, że ktoś tu nie rozumie sarkazmu :) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Punkt 10 uważam trafia w SEDNO!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy